Electronische gegevens uitwisseling met OCI en EDI

OCI+EDI

Electronische gegevens uitwisseling met OCI en EDI

Als klant van HAHN + KOLB heeft u niet alleen de mogelijkheid om in onze online shop te bestellen, u kunt ook elektronische gegevens rechtstreeks met onze systemen uitwisselen. Dit vereenvoudigt inkoopprocessen aanzienlijk, vermindert uw administratieve lasten en bespaart u geld.

 

Voor snelle gegevensoverdracht en -uitwisseling gebruiken we de interfacesystemen OCI en EDI. Het enige dat u nodig hebt, is een geschikt voorraadbeheersysteem dat u ten goede komt. De interfaces zijn onafhankelijk van uw hardware, het besturingssysteem dat u gebruikt en uw nationale taal.

 

OCI - De catalogusgegevensinterface

(Open catalogusinterface)

Met een OCI-interface naar onze online shop kunt u productgegevens en winkelwagentjes rechtstreeks met uw eigen ERP-systeem uitwisselen. U vult de winkelwagen en vervolgens worden de gegevens overgedragen naar uw ERP-systeem. Deze directe verbinding vereenvoudigt en versnelt uw goedkeuringsproces. De verbinding met onze bestelsystemen verlaagt uw inkoop- en proceskosten.

Uw voordelen:

  • Toegang tot actuele artikelgegevens
  • Geen dubbele detectie
  • Alle gegevens bevinden zich in uw ERP-systeem
  • Tijdbesparingen op bestellingen, goederenontvangst en factuurverificatie

Bovendien kan onze online shop ook worden gebruikt als een PunchOut-oplossing voor de ARIBA- en COUPA-platforms.

Aanvraagformulier:
Elektronische Aansluiting

 

EDI - De elektronische documentuitwisseling

(Elektronische data-uitwisseling)

Met EDI kunt u een directe verbinding tussen uw e-procurement systeem en ons merchandise management systeem opzetten. Hiermee kunt u bestellingen elektronisch naar ons systeem verzenden. Door deze elektronische uitwisseling van orders, orderbevestigingen, verzendadviezen en facturen worden de handmatige inspanningen en dus ook de kans op fouten verminderd. U bespaart tijd en geld.

Profiteer van onze ervaring op dit gebied.

Het is ook mogelijk om gedeeltelijke stappen (bijvoorbeeld bestelling en orderbevestigingen) uit te voeren tijdens de elektronische gegevensuitwisseling.

Uw voordelen:

  • Versterking van de procesveiligheid
  • Verminderde foutkans
  • Kosten- en tijdsbesparing

Aanvraagformulier:
Elektronische verbinding