Als u deze functie activeert, worden uw klant- en partnernummer en uw gebruikersnaam versleuteld en opgeslagen als een "cookie" op uw gegevensopslagmedium. Wij adviseren deze functie alleen te gebruiken als u de enige gebruiker bent van deze computer, tablet of smartphone. In het algemeen adviseren wij: Meld u altijd af nadat u uw aankoop hebt gedaan.
Ga voor meer informatie over cookies naar ons
Gegevensbeveiligingsbeleid
Waar vind ik mijn klantnummer?
U treft uw klantnummer aan op een factuur, afleveringsbon of orderbevestiging van HAHN+KOLB (rechtsboven op de eerste pagina). Als u deze documenten van HAHN+KOLB niet binnen handbereik hebt, bel dan onze Service Hotline op +31 (0) 85 48 65 420. Wij zijn bereikbaar Maandag tot vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur (Niet op feestdagen).
Als u nog geen klant bent bij HAHN+KOLB, kun u zich hier online registreren; het proces bestaat uit slechts enkele stappen. Zodra wij de door u ingevoerde gegevens hebben gecontroleerd en goedgekeurd, hebt u meteen toegang tot alle prijzen en kunt u onmiddellijk bestellen. Klik op "Nu registreren" om te beginnen.
Aanmelden met mobiel telefoonnummer
Als u zich wilt aanmelden met uw mobiele telefoonnummer, voert u een nummer in dat u hebt geverifieerd tijdens de registratie.
Als u uw mobiele telefoonnummer nog niet hebt geverifieerd, meldt u zich aan met het partnernummer. Na aanmelding verifieert u dan uw mobiele telefoonnummer onder "Mijn account".
Als u nog geen klant bent van HAHN+KOLB, kunt u zich met een paar eenvoudige stappen online registreren. Na een succesvolle registratie
hebt u toegang tot alle prijzen en kunt u orders plaatsen. Klik op "Nu registreren".
Waar vind ik mijn partnernummer?
Nadat uw registratie is geslaagd of na activering door uw contactpersoon bij het verkoopteam, ontvangt u uw partnernummer samen met de informatie over het aanmelden bij de HAHN+KOLB Online Shop. Deze worden via e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u hebt opgegeven. Als u deze informatie niet binnen handbereik hebt, bel dan onze Service Hotline op +31 (0) 85 48 65 420.
Uw gebruikersnaam
Hier kunt u een gebruikersnaam toewijzen voor een eenvoudige aanmelding. Dit moet een unieke naam zijn. U kunt bijvoorbeeld uw persoonlijke e-mailadres gebruiken.
Wat is mijn gebruikersnaam?
U kunt uw gebruikersnaam instellen in het gedeelte "Mijn account" nadat u zich hebt aangemeld. Als u nog geen gebruikersnaam hebt gemaakt of als u deze bent vergeten, gebruik dan uw klantnummer en partnernummer om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Welk wachtwoord moet ik invoeren?
The password for the HAHN+KOLB Online Shop is either the password you entered during the initial registration, or the password given to you by your company.
The password must be at least 10 characters long. The longer the chosen string, the harder a password is to crack. We recommend 16- or even 20-character passwords. All available characters can be used, for example upper and lower case letters, numbers or special characters. If you also use umlauts, please bear in mind that they may not be entered on keyboards for other languages.
Names of pets or relatives, dates of birth, etc. are not suitable passwords. In addition, the complete password should preferably not appear in dictionaries and should avoid common variants and repetition or keyboard patterns such as "qwertz" or "1234abcd".Your customer number can not be used as password.
Wij respecteren uw privacy volledig. Om u vertrouwd en zelfverzekerd te voelen bij het bezoeken van onze website, houden wij rekening met alle huidige wetgeving bij het verzamelen, verwerken en gebruiken van persoonlijke gegevens.
Voor het verzamelen van gegevens worden cookies gebruikt. Er worden geen persoonlijke gegevens opgeslagen. De cookies die we gebruiken, worden beschreven in onze Privacyverklaring.
Door te bewaren bevestigt u dat u de Privacyverklaring hebt begrepen en daarmee instemt.